вівторок, 18 березня 2014 р.
Модуль 9 Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Коли навчальні потреби різних учнів
задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні
оцінки. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального
матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне середовище (оточення,
умови, засоби і відповідний психологічний клімат), яке б дозволило їм
використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при
отриманні знань та формуванні навичок.Можна диференціювати
навчання у чотирьох напрямках: зміст; процес ; результати; навчальне середовище.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар